Atunci când este o problemă legată de performanță, vreau să mă asigur că este cauzată de lipsa de resurse, de lipsa de motivație sau de lipsa de competențe înainte de a lua măsuri de redresare.

Am stabilit scopuri și obiective clare pentru fiecare membru al echipei.

Comunic în mod regulat motivele care stau la baza deciziilor pe care le iau.

Ofer recompense și laude pentru treaba care intră în responsabilitățile curente ale postului.

Încerc să înțeleg ce îl motivează pe fiecare membru al echipei mele în parte.

Ofer o mare varietate de oportunități de dezvoltare pentru echipa mea, cursuri de formare, training, cărți, materiale audio, video, blog, învățare online etc.

Pentru a fi corect, folosesc aceeași modalitate de evaluare pentru toată lumea atunci când recunosc performanțele bune.

Încerc să combin și să alternez sarcinile de lucru, astfel încât oamenii să învețe și să folosească o varietate de abilități.

În ultimele 4 săptămâni, am solicitat în mod regulat contribuția și opiniile oamenilor din echipă.

Îmi adaptez mereu comunicarea, atât în ceea ce privește mesajul, cât și modul de transmitere, în funcție de personalitatea celui din fața mea.

Știu care sunt punctele forte ale fiecărui membru din echipa mea și îi ajut să se dezvolte și mai mult astfel încât să compenseze punctele slabe.

Creez un mediu de lucru care încurajează colaborarea în echipă, încrederea pentru că și eu îmi arăt vulnerabilitățile.

Mă preocupă viața personală și nevoile oamenilor mei și am lăsat „ușa deschisă” pentru suport.

Pentru mine contează ce faci acum pentru a-ți atinge obiectivele de vânzări, nu ce ai făcut tu anul trecut.

Oamenii mă percep ca un manager orientat către rezultate și directiv.

Sunt o persoană flexibilă și înțeleg că se poate întâmpla ca și oamenii mei să aibă o zi proastă.

Cum să motivezi oamenii din echipă - autoevaluare
A
B
C