Mulțumesc pentru răspunsurile tale !

Ai obținut următorul rezultat

Antreprenorii și managerii de pretutindeni vor echipe motivate, eficiente, cu grad mare de angajament în atingerea obiectivelor. Dacă asta s-ar întâmpla de la sine, nici nu ar fi nevoie de vreun manager.

Oamenii performează doar dacă managerii lor știu care e motivația fiecăruia.

De aceea e în fișa postului la „people management” scrie – bune abilități de comunicare, să recunoască adecvat performanța, retenția talentelor, să fie  capabil să dea feedback și să redreseze performanța slabă, să fie role model și să motiveze oamenii.

Cu cât reușești mai bine să corelezi acești factori, cu atât mai mare va fi nivelul de motivație al oamenilor din echipă. Acesta este un câștig pentru tine, pentru ei și pentru afacere.

Asta e!!!

Vestea bună este că ai o mare oportunitate de a îmbunătăți modul în care îi motivezi pe ceilalți și succesul tău și al echipei tale pe termen lung se va vedea și în rezultate. Totuși, pentru a face acest lucru, trebuie să acționezi și să te gândești că oamenii nu răi în esență sau nu vor să muncească, sunt doar diferiți și tu trebuie să-ți îmbunătățești abilitățile de comunicare și de motivare.

Tehnicile motivaționale ar trebui să scoată la iveală ce este mai bun din oameni. Aceasta înseamnă că ar trebui să se bazeze pe punctele forte ale unui individ și să minimizeze punctele slabe ale acestuia.

Pentru a decide ce factori de motivaționali să folosești, trebuie să cunoști fiecare angajat în parte. Unii vor fi motivați de mai mult timp liber, în timp ce alții vor să obțină statut și recunoaștere în cadrul companiei, alții vor recompense financiare, în timp ce alții preferă să investească în programe de dezvoltare personală și pot sta și pe un salariu mai mic dacă știu că vor căpăta experiență.

Lucrez de 25 de ani cu echipe și în echipă. Am fost 15 ani Director de vânzări și de 7 ani sunt Trainer și coach de dezvoltare personală.

Am format lideri, manageri şi antreprenori și vreau să îți pun la dispoziție un sistem de leadership testat şi adaptat la nevoile și provocările tale.

Așa cum știi, secretul nu e să lucrezi mai mult – asta faci deja și nu mai ai timp pentru cei dragi, secretul este să lucrezi mai inteligent – SMART🎯

Tot ce trebuie să faci este să te programezi la o sesiune de Consultanță Business 1:1 și vom discuta în această întâlnire soluții practice pentru a avea o echipă motivată și implicată 100% și care să crească vânzările.

 

Locurile sunt LIMITATE👇️

Print