
Vrei să devii un LIDER care are o carieră de succes și puterea de a-și MOTIVA echipa către PERFORMANȚĂ?
Răspunde la un scurt chestionar GRATUIT și vei afla cât de bine îți motivezi oamenii din echipă.
Vei primi un link către chestionar.

Leadership-ul nu e opțional. Înseamnă concentrare conștientă și muncă intensă pentru dezvoltarea personală și colectivă. Aceasta implică eforturi pentru autocunoaștere, înțelegerea competențelor de conducere și dorința de îmbunătățire continuă.
Ce face un lider ... să fie lider?
Unii experți se întrec în a enumera trăsăturile care definesc un mare lider, alții sunt de părere că nu există doar un singur tip de lider.
Un lucru este cert – printre abilitățile unui lider trebuie să fie: abilitatea de a crea o viziune și a transmite valori, gândirea strategică, consecvența, asumarea riscurilor, motivarea oamenilor, capacitatea de ghidare a unei echipe sau organizații întregi și abilitățile de comunicare.
Leadership-ul este o colecție de abilități, mentalități și obiceiuri – pe care le putem învăța și consolida în timp și cu efort. Marii lideri sunt un rezultat al autoperfecționării și al antrenamentului zilnic.
De fapt John Maxwell zice: „Orice se ridică și se prăbușește odată cu leadership-ul.”
Adică leadership-ul înseamnă influență. Despre asta este vorba – nimic mai mult, nimic mai puțin.

Leadership-ul poate fi prezent oriunde și la orice nivel. ȘI TU POȚI FI UN LIDER!
De ce ai nevoie de oameni motivați în echipă pentru atingerea performanței?
Oamenii motivați au o perspectivă pozitivă, se bucură de munca lor, se implică și au performanțe bune.
Dacă reușești să folosești câteva tehnici motivaționale, câștigul va fi de ambele părți – oamenii vor avea rezultate mai bune care sunt iar factori motivatori pentru obiectivele viitoare, iar tu ca lider vei avea recunoaștere și mai mult decât atât oamenii te vor urma, vor avea încredere în tine că le oferi siguranță și stabilitate.
Deci câștigi și tu, și oamenii, și organizația.
Fiecare membru al echipei este diferit și are alte competențe, alte nevoi, alți factori motivatori.
Dacă pentru unul este importantă recompensa financiară, altul vrea mai mult timp liber sau un echilibru mai bun între muncă și viața personală. Sunt oameni motivați doar de dorința de dezvoltare personală, de recunoaștere, au nevoie de suport să câștige expertiză .
Așadar, este extrem de important să știi pentru fiecare om al tău care sunt punctele forte, care sunt cele slabe, să-i ajuți să le dezvolte pe cele forte în timp ce le compensează pe celelalte. Să-i cunoști foarte bine astfel încât să-i poți motiva, să-i inspiri, să le fii model și să știe că ești lângă ei și că îi susții.
Doar TU poți crea un mediu lucru care să încurajeze angajamentul, inițiativa și creșterea responsabilității.
De ce să evaluezi unde ești acum?
Leadership-ul este un proces continuu, o călătorie și ceea ce este frumos este că poți deveni un lider mai bun prin antrenament. Pentru a face acest lucru, trebuie să te raportezi la situația în care te afli. Dacă nu evaluezi nu ai cum să evoluezi. De unde știi ce arii ai ce îmbunătățit?
Informațiile pe care le furnizați în acest formular vor fi utilizate numai pentru a vă oferi actualizări și marketing personalizat. Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi!

Sunt Vali Ciocioi
Îmi place să mă conectez cu oamenii și mă bucur că ne-am „întâlnit”.
Sunt Trainer și Coach și lucrez de peste 25 de ani în echipe și cu echipe.
De profesie farmacist, am avut norocul să încep primul meu job într-o companie internațională. Datorită programelor de dezvoltare personală la care am participat, am înțeles ce competențe am și ce aspecte am de îmbunătățit astfel încât în câțiva ani am avansat rapid în câteva roluri manageriale.
Mi-am dezvoltat punctele forte în timp ce depășeam punctele slabe.
Sunt recunoscătoare pentru tot ce am învățat în anii de corporatistă, însă împlinirea mea a venit în 2015, când am înțeles că totul se rezumă la scopul pe care îl am în viață, acela de a ajuta oamenii să iasă din zona de confort, să se dezvolte, să își valorifice competențele și să își atingă potențialul dorit. Am ales zona de Training/Learning ca un pas firesc după o carieră de 15 ani ca Director de Vânzări la Pfizer România.

Fiind conștientă că nu îi pot învăța pe oameni ceea ce eu nu știu, caut să îmi dezvolt continuu noi competențe. Așa am obținut Certificare Internațională ca Trainer, Coach și Speaker la evenimentul International Maxwell Certification – Orlando 2018.
Și pentru a înțelege mai bine tipologia umană dar și pentru că voiam să îi ajut și pe alții să se conecteze mai bine, aveam nevoie de un instrument validat care a venit în urma Certificării Internaționale ca Trainer și Consultant în Analiză Comportamentală DISC.
Comunicarea clară și concisă, atenția pe nevoile participanților la curs și structurarea materialului de curs mă ajută să ofer participanților în programele mele sentimentul de siguranță și încredere.
Am peste 2000 de sesiuni de business coaching one-to-one
În cei 7 ani de experiență de Trainer/Coach am dezvoltat și facilitat sute de ore de training „in house” sau online pe teme diverse: vânzări, comunicare eficientă, analiză tranzacțională, leadership, managementul timpului, managementul conflictului, formarea sau dezvoltarea echipelor, team building.
Sunt alături de oameni – ca mine și ca tine – care vor să se cunoască pe ei înșiși, să se dezvolte pe plan personal și profesional, să comunice mai bine cu cei din jur pentru a-și atinge obiectivele dorite.
